ZS w Iwoniczu
zs@iwonicz.pl, 13 4351811
Finansujemy koszty zakwaterowania w internacie uczniom klas pierwszych. Finansujemy również koszty dojazdu do szkoły uczniom klas pierwszych.

Aktualności

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

Rozpoczęła się rekrutacja na „Kurs szczepienia i okulizacji” i „Kurs barmański”. Rekrutacja będzie trwała do 03.12.2012. Wszyscy zainteresowani udziałem w szkoleniu proszeni są o składanie ankiet w sekretariacie, lub biurze projektu. Dokumenty niezbędne do złożenia znajdują się na stronie internetowej szkoły oraz projektu. Pobierz: Deklaracja - Ankieta rekrutacyjna

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

Została zakończona rekrutacja na „Kurs obsługi wózków widłowych” i „Kurs komputerowego projektowania i wykonania ogrodu dydaktycznego”. Listy osób zrekrutowanych na zajęcia i listy rezerwowych zostaną zamieszczone na tablicy ogłoszeń.

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

Wynik postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: Świadczenie w roku szkolnym 2012/2013 usług cateringowych w ramach projektów pt.:„Program rozwojukształcenia zawodowego w Zespole Szkół w Iwoniczu" oraz „Kształcenie zawodowe,szanse i wyzwania" Treść informacji tutaj.

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

Informujemy, że dokonaliśmy zmiany ogłoszenia o zamówienie na Świadczenie w roku szkolnym 2012/2013 usług cateringowych w ramach projektów  pt.: „Program rozwoju kształcenia zawodowego w Zespole Szkół w Iwoniczu”  oraz „Kształcenie zawodowe, szanse i wyzwania” wg poniższej modyfikacji. Do pobrania tutaj.

Dokumenty i więcej informacji tutaj.

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

Rozpoczęła się rekrutacja na „Kurs obsługi wózków widłowych” i „Kurs komputerowego projektowania i wykonania ogrodu dydaktycznego”. Rekrutacja będzie trwała do 03.10.2012. Wszyscy zainteresowani udziałem w szkoleniu proszeni są o składanie ankiet w sekretariacie, lub biurze projektu. Dokumenty niezbędne do złożenia znajdują się na stronie internetowej szkoły.